Improvizācijas pēcpusdiena Jan 24, 2020

Orff skolēnu grupā skolotāji Dzintars un Sandra sagatavojuši radošā darba pēcpusdienu. Pēc kārtīgas balss un ķermaņa iesildīšnas, bērniem tiek prezentēts Lūisa Kerola dzejolis "Kā dara mazais krokodils" (Lewis Carroll "How Doth the Little Crocodile") . Uz laminētajām tēfelītēm katra dzejoļa rindiņa iegūst ritmu, kas veidos kopējo skaņdarbu. Katrs no grupas dalībniekiem komponē melodijas rindiņu. Vēlāk šis radošās idejas saliek kopējā "ideju bankā" un skolotāji kopā ar bērniem pieņem lēmumu ko iekļaut kompozīcijā. Nākošā etapā skolotājs Dzintars vada djambe bungu apli. Šajā darba posmā tiek improvizēti dažādi ritma zīmējumi un atrasti ritma un vārdu ostinato, kas būs pavadošā daļa dzejoļa kompozīcijā. Ostinato mūzikā nozīmē ritma, melodijas vai harmonijas motīva atkārtojums. Noslēdzošajā posmā visi iepriekš gatavotie elementi sakārtojas vienā kompozīcijā. Arī šajā procesā audzēkņu ierosinājumi un idejas lieliski papildina gala rezultātu.   

Photo album

DSC_0004.jpg
DSC_0006.jpg
DSC_0011.jpg
DSC_0022.jpg
DSC_0025.jpg
DSC_0034.jpg
DSC_0038.jpg
DSC_0040.jpg